HEPI NEW YEAR...!!!!!

HEPI NEW YEAR....HEPI NEW YEAR...!!!!!
HOOO...HOOO..HOOOO
(bukan suara santa oke....)




Hepi tak..Hepi tak...
Terpancar tak mood hepi dari ayat-ayat di atas..???
oke..itu semua dusta!!!




Hehehe..joking jek...




Tak de lah. Sebenarnya aku sangat bersyukur dapat menyambut Tahun Baru nie. Bersyukur sebab masih diberi peluang untuk bernafas, diberi peluang menikmati segala keistimewaan pemberianNYA pada aku. Segala kemewahan, kesenangan, kemudahan, keistimewaan yang diberikan sangat-sangat tak ternilai.SYUKRAN....


Tahun baru, azam baru...
Seriusli aku memang tak pernah tetapkan apa-apa azam untuk setiap tahun baru (nampak sangat ILISYAFIKAH bukan seorang yang berazam..ah biau la..)Tapi tahun nie aku ada azam. ahaaaa...


This is the list of ILISYAFIKAH's target for 2011 :



  • Mempunyai azam baru untuk tahun baru
  • Menjadi hambaNYA yang setia dan taat
  • Nak jadi anak mak dan ayah yang baik sekali
  • Nak jadi rajin (before ni memang rajin tapi tahun ni saya nak more rajin...perasan cam harem!!)
  • Kuat kuat kuat!!!!....tamo en.BB panggil kememeh lagi!! (watch out huny)
  • Nak murah dengan senyuman
  • Nak kurus
  • Tak nak lagi jadi garang-garang sangat
  • Tak nak terlalu serius fikirkan benda remah temah
  • Tak takut menghadapi cabaran
  • More independent oke...chayok!!!
  • Menjadi seorang yang lebih berguna
Kalau ada azam yang terbaru,aku akan update lagi.=)


Tu cuma azam yang ditanam awal tahun. Hopefully dapat dilaksanakan walaupun setengah daripadanya.

ILISYAFIKAH mesti bolehhh!!!
(semangat mesti lebey..kasi gebang sikit)



p/s : Selamat tahun baru untuk semua kawan-kawan. Tahun ni tetap tak de 29hb Feb...oke fine!!




0 comments:

Post a Comment